Filofaxjakt

Jag har saknat en riktig almanacka, framförallt en man själv kan anpassa.
Filofax och Burde verkar vara de enda på marknaden.
Dyra är de också! Visserligen har man en sådan i många år men ändå...

Men så imorse sprang jag in på Lidl och köpte TVÅ stycken byggbara almanackor för 40 kr STYCK!
Som hitttat!
Jag valde en brun med exakt en sådan stängning jag ville ha och en svart med vanlig knappstängning.
Där sparade jag ett och ett halvt tusen!
Kassörskan sa: vad bra att du kom så tidigt för de här går åt SÅ SNABBT!
TACK! sa jag! Då var det värt fem timmars sömn och stress till tåget!
Det var framförallt denna stängning som tilltalade mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.