Pizza

Nu har jag smakat, Svensk, Dansk, Polsk och Italiensk Pizza.
Jag kan konstatera att pizzan som görs i Sverige smakar bäst!

När vi lämnade tatueraren igår gick vi in i en liten mysig restaurang.
Jag beställde capricciosa och det vattnades i munnen på mig.
När den sen kom in tänkte jag vaaa fff är detta?
Hela skivor skinka man köper i matbutiken?
En botten som inte verkar vara färdiggräddad.
Ser värre ut än en hemlagad pizza.
När jag besöker en restaurang vill jag ha fantastisk mat, inte sådan mat jag lagar hemma till vardags.
 Medan jag åt fick jag plötsligt sån stark smärta i magen.
Jag visste inte vad det var men testade att gå på toa.
Där blev jag sittandes en god stund...
När vi gick ut kom vi fem meter sen var det dags igen.
Jag hann med nödd och näppe springa in på köpcentret.
Nu vet jag ju inte om det var pizzan eller något annat jag ätit eller om det fanns något i pizzan jag inte tålde.

Sambon tog deras hemlagade hamburgare och gav den 3 av 5.
Men han tvingades inte besöka deras toalett som var något av det äckligaste jag sett! Men nöden har ingen lag. Dit går vi aldrig mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.