The results of the Sperm Analysis


The results are here and it's normal. They even checked the DNA.
The doctor asked him his thoughts of the test and since he didn't know what to say I answered and said "He enjoyed it!"
:-D
The doctor gave me a funny look and my partner got so embarrassed.
The only thing that is needed now is for me to loose weight. The national health service refuses to help me become pregnant before I loose weight. Having PCO-S it's very hard to loose weigh but I will try. My partner has promised to devote all next year to help me loose weight so that we can finally have our long awaited baby and to together see it grow up and become a strong healthy individual :-)

Resultatet har kommit och det är helt normalt. De har till och med gått in i DNA:t och tittat.
Läkaren frågade min sambo vad han tyckte om testet. Eftersom han inte visste vad han skulle svara sa jag "Han tyckte det var roligt!" :-D
Läkaren gav mig en blick men sa inget och min sambo blev lite röd om kinderna.
Det enda som krävs för att få hjälp nu är att jag går ner i vikt. Läkarvården vägrar hjälpa mig bli gravid innan dess. Med PCO-S är det mycket svårt att gå ner i vikt men jag ska försöka. Min sambo har sagt att han ska viga hela nästa år åt att hjälpa mig gå ner i vikt så vi kan få vårt efterlängtade barn och tillsammans få se det växa upp och bli en stark frisk individ :-)




image source: http://www.itsnotbadatall.com/i/funpic/Poor_Sperm.gif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera här hos mig :-)

OBS, du är inte anonym när du kommenterar. Din IP adress sparas och kan spåras!

.